leonel.blogg.se

Blogg.se alltså...

Publicerad 2015-01-30 15:12:50 i Allmänt,

Hej folket! Endel kanske följt med mig sen bloggbytet ifrån Nattstad, eller Nouw som dom nu heter. Men jag bestämde mig för en bloggpaus och nu att återuppta bloggandet men på en annan portal, nämligen här på Blogg.se. 
 
För er som följt mig sedan min förra blogg vet ju att jag heter Leonel, kallas för Leo och är född 1995. Men för er som inte vet vem jag är tänker jag göra en kort och tråkig presentation. 
 
Kort och gott - Kalla mig Leo, bor fortfarande hemma trots att jag fyller 20 i år. Hemma hos mamma och pappa och mina 2 hästar som vi har på gården. Jag och min pojkvän Felix ska ut och resa detta året där av bor jag fortfarande hemma. Planen är att hitta en lägnhet i London och bosätta oss där. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela